מדד ביטוח חיים

מי רוצה לחשוב על מוות? בוודאי שאף אחד מאיתנו; לא מדובר בנושא סקסי במיוחד שמושך אנשים לדבר עליו ולפתוח שיחות בנושא. עם זאת, מדובר בתופעה המתרחשת, בסופו של דבר, אצל כל אחד מאיתנו – שהרי מהמוות לא ניתן לברוח, גם אם רצים במהירות האור. כולנו מעוניינים לדאוג לכך שהקרובים לנו ייהנו מרווחה כלכלית לאחר שניפח את נשמותינו. ביטוח חיים מיועד בדיוק לשם כך; מטרתו של הביטוח היא לוודא שבכל מקרה של מוות, יוכלו קרובינו ובני משפחתנו ליהנות מפיצוי כספי שיאפשר להם חיים בכבוד וברמת החיים אליה הורגלו.

ניתן להבין מהדברים דלעיל כי ביטוח חיים הוא ביטוח חשוב למדי, שמטרתו לדאוג ליקרים לנו עם עזיבתנו את העולם המוחשי. כך, בבואנו לרכוש פוליסת ביטוח חיים, טוב יהיה אם נעשה זאת באופן מפוכח ותוך השווה מושכלת בין התכניות השונות והתנאים השונים הכלולים בהן. באופן זה נוכל לרכוש תכניות שתאפשר לנו שקט נפשי בנוגע לעתידם של אהובינו.

ביטוח חיים – איך בוחרים?

כדי לבחור פוליסה מתאימה, עלינו לשאול את השאלות הנכונות: מהי מטרת הביטוח? מהו סכום הכסף שאנו מבקשים לקבל. הסכום תלוי בגורמים שונים הנוגעים באורח חיינו, כגון: מצב משפחתי, הכנסה קבועה או לא, גובה הכנסה, החזקת קופות גמל, קרן פנסיה, ביטוחים אחרים, האם העבודה שלנו מסוכנת, האם אנו מעסיקים עצמנו בספורט או תחביב מסוכן, מהו מצבנו הבריאותי…

שאלות אלו יסייעו בידינו להבין את צרכינו מתכנית הביטוח שאנו עתידים לרכוש ומה עליה להכיל, שהרי כל אחד מאיתנו חי אחרת, ועל כן גם תכנית ביטוח החיים של כל אחד מאיתנו עשויה להיראות אחרת.

מדד ביטוח חיים – על מה מדובר?

מדד ביטוח חיים קובע את גובה עדכון הפרמיות צמודות המדד, ביטוחי בריאות והצמדות. טבלת מדדי הביטוח צמודה למדד יוקר המחיה בארץ ומתעדכנת מדי חודש.

ביטוח חיים – סיכון מול ריסק

לאחר שהבהרנו וביררנו מה אנו מעוניינים וצריכים מפוליסת ביטוח החיים שלנו, יש להבין בכל מה שקשור בחלוקת כספים. כל תשלום חודשי שאנו משלמים עבור הפרמיה מורכב משני מרכיבים: מרכיב ריסק ומרכיב חיסכון – במינון הנקבע בהתאם לדרישותינו.

תוכן עיניינים

השוואת ביטוח לרכב מהירה (הקפה עלינו)

למה לך לבזבז זמן בשיחות טלפוניות? אנו נוכל לפתור את הכל ברגע קטן, מילוי טופס שאורך 3 דקות ולא יותר(זמן ממוצע להכנת קפה), ולאחר מכן נציגנו יחזור אליך עם ההצעה המשתלמת ביותר עבורך.
עסק חברתי

עסק חברתי

עסק חברתי, לשיפור החברה שלנו יש עסק חברתי, יותר ויותר עסקים חדשים מעוניינים לתת עזרה בחברה הישראלית והם נרשמים כעסק חברתי. בשנים האחרונות אנחנו רואים

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד – כולנו מאמינים כי אנו נמצאים במצב בריאותי טוב יחסית, זאת עקב היותנו צעירים ואנרגטיים המתכוונים לכבוש את העולם, לקרוע את החיים

ביטוח משכנתא

ביטוח פנסיה

השוואות

ביטוחים אלמנטריים

ביטוח נסיעות

ביטוח עסקים

ביטוחי חיים

סוכנויות וחברות הביטוח

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים

ביטוחי בריאות

חסכונות/השקעות

לקבלת מידע ושירות מלא פרטים:
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?