ביטוח תכולה ומבנה

הדירה שקניתם, מטבע הדברים משמשת כאחד מהנכסים היקרים ביותר עבורכם במהלך חייכם. אכן, עבור רבים וטובים, השקעה כספית בדירה היא השקעה משמעותית, כאשר אין מדובר רק בהשקעת כספים, אלא גם בהשקעה רגשית ניכרת; כל פריט ריהוט נבחר בקפידה והבית מעוצב באופן המשקף את טעמם האישי של בני הבית. אתם מבלים בדירתכם רגעים משפחתיים מרגשים ובלתי נשכחים, כולל צעדיהם הראשונים של ילדיכם היקרים בעודם פעוטים ועוד הרבה מעבר. הבית הוא לב המשפחה ובוודאי שהייתן עושים הכל כדי להגן עליו.

כאן זה הזמן להכיר את האפשרות המרגשת לרכוש ביטוח תכולה ומבנה, המורכב למעשה משני ביטוחים: ביטוח תכולה וביטוח מבנה. ביטוח מבנה (ביטוח דירה) מטרתו להבטיח שבמידה שייגרם נזק כלשהו למבנה, לא תעמדו בדד אל מול העלויות הגבוהות ומלבד החזר הוצאות, תוכלו לקבל גם הכוונה מקצועית לגבי המשך הדרך ו"חזרה למסלול".

ביטוח דירה ותכולת דירה

כאמור, ביטוח דירה כולל לרוב שני סוגי ביטוח: ביטוח תכולה לדירה, כמו גם ביטוח מבנה לדירה. על אף שאפשר לרכוש כל אחד מהביטוחים בנפרד, הרי שביטוח דירה משולב מציע את שניהם יחד – כמו גם חסכוני ומומלץ. פוליסה משולבת מעניקה הנחה משמעותית ברכישה; בנוסף, במקרה בו יהיה עליכם להפעיל את הפוליסה, תחויבו בתשלום חד פעמי בלבד (ולא דו פעמי) של דמי השתתפות עצמית.

יש לכם נזקים של התכולה או לבית?

ביטוח תכולה מיועד להבטיח שבמקרה של נזקים לבית, חפצי הערך יהיו מבוטחים, תוך שתוכלו לקבל החזר בעבור עלויות הכרוכות בהחלפתם. כמו כן, ביטוח תכולה מעניק כיסוי למקרי פריצות, הצפות, שריפות בדירה ועוד. פוליסות ביטוח תכולה כוללות כיסוי בסיסי עבור חפצי הבית, אולם ישנן פוליסות ביטוח תכולה המציעות כיסויים והרחבות נוספים, חלק במסגרת הפוליסה עצמה ואחרים בתוספת תשלום. רצוי לבצע סקר שוק מלא, תוך בחינה מעמיקה של כל הפוליסות. זכרו לקרוא את כל הסעיפים – גם את אלו שכתובים באותיות קטנות.

ביטוח מבנה מבטיח שבקרות נזקים למבנה הבית, יהיה לכן לאן לפנות. ביטוח זה מעניק כיסוי עבור הדירה כולה, וכן עבור שטחיה החיצוניים (מרפסות, גינות), אולם חשוב לדעת שהפוליסה אינה מכסה ערך קרקע ואת חלקי המבנה המשמשים עבור עסק.

תוכן עיניינים

השוואת ביטוח לרכב מהירה (הקפה עלינו)

למה לך לבזבז זמן בשיחות טלפוניות? אנו נוכל לפתור את הכל ברגע קטן, מילוי טופס שאורך 3 דקות ולא יותר(זמן ממוצע להכנת קפה), ולאחר מכן נציגנו יחזור אליך עם ההצעה המשתלמת ביותר עבורך.
עסק חברתי

עסק חברתי

עסק חברתי, לשיפור החברה שלנו יש עסק חברתי, יותר ויותר עסקים חדשים מעוניינים לתת עזרה בחברה הישראלית והם נרשמים כעסק חברתי. בשנים האחרונות אנחנו רואים

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד – כולנו מאמינים כי אנו נמצאים במצב בריאותי טוב יחסית, זאת עקב היותנו צעירים ואנרגטיים המתכוונים לכבוש את העולם, לקרוע את החיים

ביטוח משכנתא

ביטוח פנסיה

השוואות

ביטוחים אלמנטריים

ביטוח נסיעות

ביטוח עסקים

ביטוחי חיים

סוכנויות וחברות הביטוח

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים

ביטוחי בריאות

חסכונות/השקעות

לקבלת מידע ושירות מלא פרטים:
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?