השוואה בין ביטוחי בריאות

השוואה בין ביטוחי בריאות – עקב כניסתו לתוקף של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, נראית פריחה משמעותית בשוק של פוליסות ביטוח הבריאות. הדבר מתרחש בעקבות פחיתה בהיקף השירותים והביטוחים בקופות החולים. ביטוח בריאות מכסה ניתוחים, השתלות, תרופות וטיפולים אמבולטוריים שלא כלולים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.

ביטוח נוסף זה נחלק לשני רכיבים: ביטוח משלים של קופת החולים וביטוח שנרכש מחברת ביטוח. לביטוח משלים של קופת חולים יש מגבלות שונות, כמו מספר פגישות או טיפולים, השתתפות עצמית, גיל ועוד. קופת חולים מחויבת לקבל כל חבר שמעוניין להצטרף, זאת ללא קשר למצבו הרפואי, כאשר התשלום אחיד לקבוצת הגיל. בניגוד לזאת, ביטוח בריאות מחברת ביטוח מחייב הליך חיתום רפואי, כאשר תנאיו תלויים במצבו הרפואי של המבוטח, בעוד שתנאי הביטוח משתנים מחברה לחברתה.

ביטוח בריאות מקבלים מסוכני הביטוח המקצועיים ביותר

ביטוח בריאות על-ידי חברת ביטוח הוא למעשה חוזה בלא כפיפות לשינויים (לעומת חוק ביטוח בריאות ממלכתי). החוזה מיועד לתת מענה מקיף למדי לצרכים רפואיים חשובים שאינם מכוסים כחלק מהחוק ובמסגרת ביטוח משלים, כמו: ניתוחים אצל מנתחים מצטיינים לפי בחירה (בארץ ובחו"ל), השתלות – בלא תלות ברשימת המתנה, תרופות יקרות או חדישות שאינן בסל הבריאות ועוד.

במקרה שלמבוטח יש גם ביטוח משלים וגם ביטוח מחברת ביטוח, עליו לוודא כי לא קיים כפל כיסוי בין שתי התכניות, מה שמביא להוצאה כספית מיותרת.

ישנן הגבלות אליהן כדי לשים לב, כאשר בוחרים בין תכניות ביטוח בריאות שונות הנפוצות בשוק. ישנם גם הבדלים בולטים בהיקף כיסוי של תכניות ביטוח שונות, מבחינת סכומי פיצוי, שחרור מתשלום במקרה אובדן כושר עבודה, מספר פגישות, השתתפות עצמית ועוד. לפיכך, יש לבדוק בדקדוק רב את התאמת התכנית למבוטח, לצרכיו וליכולותיו הכלכליות.

ישנם נושאים נוספים עליהם כדאי מאוד לתת את הדעת, כדוגמת טיפולים מיוחדים, בדיקות מיוחדת, רפואה אלטרנטיבית ועוד יותר. במערכת הבריאות הממלכתית אין מענה הולם לתרופות שאינן נמצאות בסל הבריאות, כמו גם לניתוחי השתלה. גורם הניתוחים מייקר את פוליסת הביטוח, אולם טרם הרכישה, רצוי להיוועץ עם סוכן ביטוח מוסמך ואמין שתוכלו לסמוך על כל מה שהוא אומר לכם ואולי לבסס את החלטתכם על דבריו.

לסיום קבלו השוואה בין ביטוחי בריאות פה, אין צורך להמשיך

תוכן עיניינים

השוואת ביטוח לרכב מהירה (הקפה עלינו)

למה לך לבזבז זמן בשיחות טלפוניות? אנו נוכל לפתור את הכל ברגע קטן, מילוי טופס שאורך 3 דקות ולא יותר(זמן ממוצע להכנת קפה), ולאחר מכן נציגנו יחזור אליך עם ההצעה המשתלמת ביותר עבורך.
עסק חברתי

עסק חברתי

עסק חברתי, לשיפור החברה שלנו יש עסק חברתי, יותר ויותר עסקים חדשים מעוניינים לתת עזרה בחברה הישראלית והם נרשמים כעסק חברתי. בשנים האחרונות אנחנו רואים

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד – כולנו מאמינים כי אנו נמצאים במצב בריאותי טוב יחסית, זאת עקב היותנו צעירים ואנרגטיים המתכוונים לכבוש את העולם, לקרוע את החיים

ביטוח משכנתא

ביטוח פנסיה

השוואות

ביטוחים אלמנטריים

ביטוח נסיעות

ביטוח עסקים

ביטוחי חיים

סוכנויות וחברות הביטוח

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים

ביטוחי בריאות

חסכונות/השקעות

לקבלת מידע ושירות מלא פרטים:
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?