ביטוח בריאות מומלץ

ביטוח בריאות מומלץ –  מהווה למעשה רפואה פרטית שאינה במסגרת מערכת הבריאות הממשלתית. כאשר עולה צורך בניתוח, טיפול מיוחד או השתלה, ישנה זכאות לקבלם בלא המתנה לאישורי מוסדות וועדות שונים. אפשר לבחור ברופא מטפח בארץ או בחו"ל, בהתאם להעדפה אישית. עלויות אשפוז, טיפול, תרופות וצרכים נלווים ממומנות על-ידי פוליסת ביטוח הבריאות. במקרים רבים אלו הם סכומים בני עשרות ומאות אלפים של דולרים, שישראלים רבים יתקשו בהשגתם, אלא אם (וגם אז לא ניתן להבטיח זאת) ימכרו את רכושם, בחלקו או במלואו.

יתרונות של ביטוח בריאות פרטי בישראל

עם תכנית ביטוח בריאות פרטית ניתן לגשת לצוותים רפואיים, רופאים, מרפאות פרטיות מרכזי השתלות מהטובים הארץ ובחו"ל, כמו גם לכיסוי סיעודי המאפשר לשהות במוסדות רפואיים איכותיים ביותר. מעניין לדעת כי חלק גדול מהרופאים המוכשרים בארץ אינם מועסקים על-ידי מערכת הבריאות הציבורית, אלא עצמאיים. חברות ביטוח מנהלות הסכמים עם רופאים אלו ומרכזים רפואיים פרטיים, כשהן מאפשרות ללקוחותיהן ליהנות מרמה גבוהה ביותר של טיפול רפואי. המבוטחים רשאים לבחור את הרופא המנתח, שיטת הטיפול ומקום הטיפול.

למה ללכת על תכנית ביטוח בריאות?

חשבון הבנק של ישראלים רבים נמצא באוברדרפט נצחי, כאשר הוצאות נוספות על ענייני בריאות וטיפולים רפואיים עלולים להקשות אף יותר על המצב הכספי.

התשלום החודשי הממוצע על ביטוח למשפחה שלמה נע בין עשרות שקלים למאות בודדות של שקלים. ישנם כמובן גורמים שונים המשפיעים על העלויות; בנוסף, לחבילת ביטוח בסיסית ניתן להוסיף תוספות שונות המייקרות את החבילה. גם משתנים כגון גיל ומצב בריאותי של המבוטח משפיעים על גובה העלות החודשית. עם זאת, אפשרי להתאים לכל אחד את הביטוח המתאים למצבו וליכולתו הכלכלית. מרביתנו מוציאים כסף רב על פנסיה פרטית, תחבורה פרטית וחינוך פרטי, על-מנת לאפשר לעצמנו לקבל מעבר למה שמתאפשר על-ידי המדינה. האם בריאות משפחתנו פחות חשובה? נראה שלא.

ביטוחים נוספים:

אז מה עושים עכשיו?

אם הגעתם עד לכאן, כנראה השתכנעתם בחשיבות שבביטוח בריאות מומלץ וכל מה שעליכם לעשות כעת הוא למצוא ביטוח בריאות מומלץ המתאים בדיוק למצבכם ולתנאים הייחודיים שלכם.

תוכן עיניינים

השוואת ביטוח לרכב מהירה (הקפה עלינו)

למה לך לבזבז זמן בשיחות טלפוניות? אנו נוכל לפתור את הכל ברגע קטן, מילוי טופס שאורך 3 דקות ולא יותר(זמן ממוצע להכנת קפה), ולאחר מכן נציגנו יחזור אליך עם ההצעה המשתלמת ביותר עבורך.
עסק חברתי

עסק חברתי

עסק חברתי, לשיפור החברה שלנו יש עסק חברתי, יותר ויותר עסקים חדשים מעוניינים לתת עזרה בחברה הישראלית והם נרשמים כעסק חברתי. בשנים האחרונות אנחנו רואים

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד

סוכנות ביטוח ביהוד – כולנו מאמינים כי אנו נמצאים במצב בריאותי טוב יחסית, זאת עקב היותנו צעירים ואנרגטיים המתכוונים לכבוש את העולם, לקרוע את החיים

ביטוח משכנתא

ביטוח פנסיה

השוואות

ביטוחים אלמנטריים

ביטוח נסיעות

ביטוח עסקים

ביטוחי חיים

סוכנויות וחברות הביטוח

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים

ביטוחי בריאות

חסכונות/השקעות

לקבלת מידע ושירות מלא פרטים:
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?